blog saya

Aug 1, 2011

Kenangan manis Tahun Baharu Cina 2011

Saya bukan chinese...tapi sya ada kenangan manis pada cuti TBC yang lepas. saya dan rakan-rakan yang sama gereja makan angin di sekitar alam..hahahah..Terima kasih banyak-banyak saya ucapkan kepada sis Diana kerana membawa kami pada masa tu...kenangan tersebut memang paling indah..dan yang paling indah sekali apabila mereka membuat kejutan kepada saya. Nak tau apa kejutan tuuu?????

1

2

3





haaaaaaaaa ni laaahh kejutannya


surrrrppppriiiseeeeee!!!!!

Masa tu mereka berpura-pura nak tido.
saya pula tgah syok buat asigment

Mula-mula....sis bawa kami pergi ke Bukit Tinggi..memang best sekali.kami pergi ke taman orang Jepun dan melawat di sekitar kawasan tersebut...di sini juga kami buat wax hand dan tengok persembahan Russian Roulette







pada keesokan harinyaa..kami pergiiiiiii kee.....Genting higland
mula-mula planing nak pegi zoo p lain pula jadinyaa....
kami balik dari genting pukul 10pm..memang seronok masa tu .




No comments:

Post a Comment