blog saya

Aug 7, 2011

Menjadi model sebentar...






Herrmmm saya dan kawan -kawan memang kaki bergambar...Laman Karyawan di kampus kami merupakan lokasi untuk sesi photographi...berikut adalah gambar-gambarnya..semua gambar ini diambil selepas waktu kuliah dan selepas menjadi penyambut tetamu semasa pelancaran buku IB.



Edona dan saya




Ansam dan Dilla


Edona dan Saya



Bhen dan Cass


Ansam Dan Julia



Joyce dan Tadong


Kak Grace dan Saya

Kehidupan sebagai seorang guru pelatih bukan senang,,kerana kita bukan sahaja tertumpu kepada bidang akademik malah ko-kurikulum juga, ditambah dengan kerja kursus dan menguruskan event yang lain..pepatah inggeris ada mengatakan " killing two birds with one stone"..kami juga terlibat dengan pelbagai persembahan antaranya termasuklah zapin, tarian tradisional..sejak kebelakangan ini saya banyak melibatkan diri dalam seni tari....


kumpulan Tari Borneo dan Kumpulan Ayun Lundai



kami Penari Shalom Fellowship!!..


Baju untuk tarian zapin( kl Festival)



saya dan Aril



Shahrull, Aiman, Aril Dan Ansam


No comments:

Post a Comment