blog saya

Jul 30, 2011

k.A.M.I punya seribu CHERITHA...

Pada tahun 2008 saya telah dimasukan ke kelas 4sc2. Kami memang budak-budak nakal, memang selalu menyakat cikgu terutamanya tuan punya blog ini. Banyak alkisah tercipta pada tahun tersebut terutamannya dengan cikgu yang mengajar kami prisip akaun. perkataan yang memang sentiasa dalam minda saya ialah "bau tunu manuk dan pah nuk",,hahah,,masa tu memang bukan birthday cikgu tersebut tetapi kami dan rakan sekelas berpakat menyanyikan lagu happy birthday kepadanyaa..cikgu tu pulak memang akan sebut perkataan "suder boleh diamm???" n "kalau nak ketawa tu,ambik kerusi ambik meja bawak ke ruar ketawa satu waktu"..hahah...memang lucu pada masa tu... Antara kenangan yang tidak dapat dilupakan ialah kami sentiasa memenangi pertandingan yang dianjurkan di sekolah kami misalnya tokoh kemerdekaan, hiasan ala kemerdekaan, senamrobik(yang ini jangan ditandingi)..heheh..kelas kami juga ada pemain bola sepak perngkat n penari.,Saya amat merindui kalian semua.Harap-harap planing kita untuk reunion jadi......
lala,emma,evelyn,atoy,pris,dannyson,8ward n me

kami bersama Cikgu Doreen Ngu(cikgu Biology n ada math)

stephen, me n miss Atoy


gambar ni sand yg tag kt saya di fb.

sya berharap suatu hari nanti kita dapat berkumpul lagi walaupun kamu semua dh berumah tangga. kalau tersempak jangan tak bertegur sapa yaa. Betul kata kamu semua kita sekarang mencari haluan hidup masing masing. Kepada yang tengah sambung bljr di ting 6, poli, ilp ,matrik n universiti tu, semoga kalian mendapat result yang cemerlang.





No comments:

Post a Comment